Not only are they Tohoir, but they are also not Machshir - לא דיין שהן דכן אלא שאין מכשירין
Summary:
חבת הקודש מכשרתן is a better answer than תרגמא אדם. According to ריב"ח, liquids are (at least) מקבל טומאה, and only מחוברין are מכשיר מה"ת but not תלושין.
Rather it became fit through the dearness of Koidesh - אלא דאיתכשר בחיבת הקודש
Summary:
The benefit of the תקנה that משקין בית מיטבחיא is not מכשיר (assuming that חבת הקודש is effective even לטמא אחרים) is regarding בכורים וחולין that were (eaten) in the עזרה.
And at the time of the slaughtering, the liquid was still wet upon it - ובשעת שחיטה עדיין משקה טופח עליה
Summary:
The בשר becomes מוכשר either because it transferred from the עור to the meat (רש"י), or the עור is a שומר which is מכשיר the בשר (the view of תוספות).