One who had relations five times with a Shifchoh Charufoh is only liable once - בעל חמש בעילות בשפחה חרופה אינו חייב אלא אחת
Summary:
If we maintain אשם בעי ידיעה then ר"י would maintain regarding a ש"ח that he is חייב חמש and ר"ל only one even if נודע בין ביאה לביאה . Even if there is no אשם תלוי for a ש"ח, nevertheless there is no ידיעה מכפרת, for he can be מתנה on a שלמים . If we maintain לא בעי ידיעה then he brings one אשם even if there was a ידיעה בין ביאה לביאה.
Rav Hamnunoh challenged it; but now if he had relations and set aside a Korbon, etc. - מתקיף לה רב המנונא אלא מעתה בעל והפריש קרבן כולי
Summary:
רב המנונא maintains that if by ידיעות there is no difference between בין מעשה למעשה and לאחר כל המעשים, the same should apply to הפרשות, while עולא maintains there is a difference between ידיעות (where they are never מחלקות) and הפרשות which are מחלקות if it is בין מעשה למעשה.
When Rav Dimi came he said; according to the one who said, knowledge is required, etc. - כי אתא רב דימי אמר למאן דאמר בעי ידיעה כולי
Summary:
We can either maintain (תוספות) that there is a view that even הפרשה בינתיים is not מחלקת (somewhat similar to an עולה), or (the רשב"א) that everyone agrees that הפרשה בינתיים is מחלקת.