Yes; after Ezra punished them - אין בתר דקנסינהו עזרא
Summary:
ראב"ע maintains that after קנס עזרא the מעש"ר is only לכהנים and not ללויים ולעניים. According to ר"ע after קנס עזרא all לויים receive מעש"ר together with either all כהנים or with עניי כהנים according to the מ"ד קנסא לעניים.
Summary:
We may derive the קנס עזרא either from the פסוק of והיה הכהן or from the פסוק in מלאכי of הביאו את כל המעשר אל בית האוצר, even if we assume קנסא לעניים for the כהנים עניים were more prevalent.
However ר"י said, all agree there is no contesting, etc. - והאמר רבי יוחנן דברי הכל אין ערער כולי
Summary:
We know that רשב"ג and ר"א are not discussing an ערער חד, since ר"י stated concerning their מחלוקת that אין ערער פחות משנים. This ruling of אעפ"מ applies (only) if there is a חזקת כשרות, even if there is no עד המכשיר; similar to the case of מעלין לכהונה where the עד המכשיר and the קול cancel out each other.